Baby speelt in weide Baby speelt in weide

Klachtenregeling

Iedere klant (ouder/verzorger) die gebruik maakt van onze diensten heeft het recht om een klacht in te dienen als de dienstverlening niet in orde is.

In de klachtenregeling staat beschreven hoe klachten geregistreerd en behandeld worden. 

Klachtenformulier Atalenta kinderopvang

Het klachtenformulier wordt verstuurd naar de afdeling Kwaliteit: kwaliteitko@atalenta.nl.

Deze afdeling zorgt voor de inhoudelijke behandeling en registratie van de klacht. Wij zorgen ervoor dat de klacht zorgvuldig wordt onderzocht. Wij houden u op de hoogte van de voortgang van de behandeling van de klacht. Een klacht wordt binnen een termijn van zes weken afgehandeld.

Onze klachtenregeling kunt u vinden op onze website. Daarnaast is er de Geschillencommissie Kinderopvang[1] waar u uw klacht kunt voorleggen. Wij hechten er belang aan als u uw klacht eerst bij ons indient, zodat wij de kans krijgen om samen met u tot een oplossing te komen.

[1] Contactgegevens Geschillencommissie:
Postadres: Postbus 90600, 2509 LP Den Haag
Telefoonnummer: 070 310 53 10

Klik op verzenden, zodra alle velden zijn ingevuld.

Klachtenoverzicht 2023

In 2023 werden er in totaal 33 schriftelijke klachten van ouders/verzorgers en/of personeel ingediend die onze locaties betroffen, als volgt verdeeld over de kinderopvangvormen die wij aanbieden:

  • Kinderdagverblijf: 15          
  • Buitenschoolse opvang: 16
  • We hebben 0 klachten over de tussenschoolse opvang ontvangen en behandeld.
  • We hebben 2 klachten van ons personeel ontvangen en behandeld.

Het volledige klachtenoverzicht 2023 kunt u hier bekijken.